ALLAH'I SEVİYOR MUSUN ?

10 Kasım 2017 Cuma

Sen Allah' ı seviyorum diyorsun, bir gün Allah'ın davası rüyalarına girmiyor. Allah' ı seviyorum diyorsun, imanım var diyorsun, o iman seni ayağa kaldırmıyor. Hakiki iman adamı harekete geçirir. Hakiki iman mesuliyet duygusu kazandırır. Hakiki iman adamı dürter. Kalk birşeyler yap der. Hakiki iman hayatı değiştirir. Hayatı değiştirmeyen iman iman değildir. Fedakarlık yaptırmayan iman iman değildir. Ayağa kaldırmayan iman iman değildir. Nasıl imandır ki, sevdiğim dediğin ma'budum dediğin Rabbim dediğin Allah uğrunda bişey yaptırmıyor. Allah uğrunda ne malından verebiliyorsun. Bir türlü elin cebine gitmiyor. Cebinde akrep var. Hanımına harcıyorsun, çocuğuna harcıyorsun Rabbinin yolunda harcamıyorsun. Sana Rabbin vermişti o malı mülkü, hanımın değil. Ve seni yaratan Rabbin di hanımın değil. Çocuğunu düşünüyorsun Rabbini düşünmüyorsun, yani Rabbinin davasını düşünmüyorsun. Rabbini ayaklar altına aldılar şu memlekette. Sen bu Kur-an'ı öpüyor başına koyuyorsun. Halbuki bu kitap ayaklar altında geziyor. Bu kitabın bir ayeti ayaklar altına atılsaydı, öper başına koyardın belki ağlardın. Bu kitabın tamamı ayaklar altında bugün.(ALLAHU EKBER !! ) Allah'ı Seviyorum İddasında Olanlar İddalarını Gözden Geçirsinler.



Hakikatten Rabblerini seviyor olsaydılar Rabbleri uğrun da bir şeyler yaparlardı,sevgilisi uğrun da nelerini feda ediyor bir aşık adam Rabbin uğrun da neyini feda ettin bugüne kadar ? sevgilisi her gün rüyasına gelir ondan başka birşey düşünemez..

Testi var ya testi o testi ağzına kadar su dolduğu zaman içine başka bir şey koya bilir misiniz ?işte muhabbetullah bu demek Allah sevgisinden başka sevginin kalpte kalmaması demek.. Allahı sevmek işte bu deme,kalbinin tamamının Allah'la kaplı olması demek başka şeylerle meşgul olmaması demek.
وَإِلَى رَبِّكَ فَارْغَبْVe ilee rabbike ferğab ) demek yanlızca rabbine yönel demek.hem kardeşlerim Allahtan başka bir şey düşünme değmez vallahi deymez billahi deymez.dünya nın en güzel kadını/erkeği için de değmez dünyanın en güzel arabası içinde değmez dünyanın en güzel villası içinde değmez vallah değmez billah değmez,bir gün gelecek çirkinleşecek,o arabayı da kaybedeceksin neyin varsa hepsini geride bırakacaksın..




Hem aşk ister ki benim sevdiğim en güzel olsun.Allah'tan daha güzel yok ! Allah'tan başkasını sevdiğin zaman (haram sevda) o aşk mutlu olmaz.sende ki aşk sana verilmiş en yüce duyguydu Allah için hasfedecektin,sen insanları sevdin makamı sevdin kadını/erkeği sevdin o mu seni yarattı? o mu senin rızkını veriyor? Allah nasıl dayanıyor bunlara,bütün kalpler dünya sevgisiyle dolmuş Rabbim nasıl tahammül ediyorsun...

şimdi kardeşlerim sözler çok ağır geldi dimi ? hatta ağır gelmeyi de geçtim ilk olarak şunlar geçiyor; eee biz hiç bir şeyi sevmiyicekmiyiz? sevmeyin diyemeyiz kardeşim sadece birinci sıraya koyduklarımızı Rabbimiz'den önemli olmadığını hatırlatıyor.


Hem kardeşlerim şeytan insanları neden kıskanır biliyor musunuz? çünkü insanlar da sevme duygusu vardır aşk vardır ama şeytana bu verilmemiştir. o yüzden şeytan insanları kıskanır ve nefret eder işte yukarıda ki sevme dediğimiz olay bu kadar güzel bu kadar özelken bizim onu dünyalık saçma sapan şeylere vermemiz ne kadar mantıklı? siz söyleyin.


kendimizi iç muhasebeye almamız lazım,ve kardeşlerim kalbinizin elinizde olduğunu düşünün ve onu ters çevirip bi sallayın bakalım masanın üstüne neler dökülecek?




anlıyorsunuz dimi ne demek istediğimi ? kalbimizde ki şeyler ne kadar önemli acaba? bunları sormamız ve kalbimizi tamir etmemiz lazım inşAllah..
                                                 

                                                                                   SELAM VE DUA İLE..

















4 yorum:

  1. çok haklısın kardeşim.. Allah razı olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşllah.cümlemizden kardeşim :)

      Sil
  2. her bir kelimesine kadar o kadar doğru ki.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kendi nefsimize dinlete bilmişizdir inşAllah kız kardeşim :)

      Sil